Историја на борбениот авион F-20 во Македонското Воено Воздухопловство
Недела, 06 Декември 2009 13:34
Покрај многуте дискусии и планови на теми слични како следнава, објавуваме една крајно интересна и многу креативна приказна за тоа како би можеле работите да се одвиваат од една сосема различна временска перспектива. Да напоменеме дека текстот е производ на идеи, мислења и очекувања и не соодветствува со вистинската историја и факти на дадениот период. Уживајте.
Американски оружја во Руската армија за време на ВСВ
Четврток, 23 Октомври 2008 14:29
За време на Втората Светска Војна САД ја помогнаа Русија со многу различни оружја. Камиони, џипови, воени и карго авиони - многу различна опрема беше испратена во Русија. На повеќе следат уникатни и ретки фотографии од Втората Светска Војна направени од руски војник кој учествувал во овие мисии преку кои се остварувала оваа помош.
Alenia G.222 или C-27 Spartan е двомоторен турбо елисен авион, каде како главна намена се јавува карго превоз на воена опрема, падобранци и санитетски потреби. Произведен е во Италија од фабриката Alenia, подоцна купен од Соединетите Американски Држави, кои го модифицирале предходниот дизајн на овој авион.
Камов Ка-50 е руски јуришен борбен хеликоптер. Дизајниран преку 15 години од страна на Kamov company, овој хеликоптер служи во руската армија од 1995 година. Со колапс на Советскиот Сојуз овој модел не успева да биде произведен во големи бројки, иако го надминува својот ривал Mil Mi-28 буквално во сите тестови во конкурсот за нареден јуришен хеликоптер на црвената армија.
Индиското Воено Воздухопловство објави дека купува уште 80 Mil Mi-17-1V повеќе наменски хеликоптери од Мил фабриката во Казан. Договорот е вредет повеќе од 660 милиони американски долари, и ќе биде завршен во следните неколку месеци.
За време на Втората Светска Војна корпусот на инженери при американската армија требал да изнајде решение како да ја скрие фабриката на Lockheed Burbank Aircraft Plant за да ја заштити од јапонски воздушни напади. Како воопшто може да се скрие една фабрика за авиони?
На 12-ти јануари во 12 часот и 24 минути радарска контрола при скопскиот аеродром изгуби контакт со хеликоптерот Мил Ми-17 со регистарски број VAM-304 при 301-от транспортен хеликоптерски сквадрон на Армијата на Република Македонија.
По неколку месеци поминати во Бугарија каде беше извршен КОР (капитално обновувачки ремонт), единствениот транспортен авион кој го поседува нашата армија, пред 1 месец се врати во Македонија во потполно ново руво. Со одлична шема на боење и навистина застрашувачка уста од ајкула на носот, овој легендарен Антонов изгледа исклучително посебно. Секоја чест за идејата и одличната реализација.
Македонската војска во составот на EUFOR мултинационалната оперативна група Југоисток, во петокот на 27 октомври 2006 организирала промотивен лет за мостарските новинари. Дваесетина новинари од мостарските телевизиски и радио медиуми меѓукои и новинарите на Bljesak, со хеликоптери Ми-8 и Ми-17 летале над најатрактивните туристички места во Западна Херцеговина. Еве го видео записот.
Овој хеликоптер со ознаки VAM-302 се користеше во вежбата десант по вода одржана во Охрид по повод денот на АРМ. Специјалци со чамци од хеликоптерот скокаа во вода во обид да се инфилтрираат на копно. На повеќе имаме две видеа кои се снимани за време на генералната проба близу плажата Горица 1 во Охрид.
Во 1970-тите години за прв пат на американските сателитски фотографии за прв пат се појави овој објект се мислело дека е нормален Џамбо Џет во изградба на земја, но кога подоцна бил фотографиран пловејќи во вода, американските разузнавачи биле зачудени - "што е ова?"
Членовите на Македонска Авијација би сакале да изразат искрено сочувство до фамилиите на загинатите во хеликоптерската несреќа која се случи кај Блаце на 12 јануари 2008 година.
Нашите војници ги дадоа животите за "слободата, сувереноста, самостојноста и територијалниот интегритет на Република Македонија". Нивното херојско дело нема никогаш да биде заборавено.
Нека им е вечна слава.
Македонска Авијација Форум
V-22 Osprey
Понеделник, 11 Декември 2006 04:44
Примарна функција на овој хибрид од хеликоптер-авион е транспорт на пешадиски трупи од носачи на авиони и други бродови. "Osprey" (вид на речен орел) е летало со 7.5 метарски накривен роторски систем со пренос монтиран на двете крилја. Може да оперира како хеликоптер при полетување а да слетува како авион.
По неколку финансиски одложувања, Sikorsky Aircraft и Министерството за Одбрана на Турција потпишаа конечен договор за набавка на 17 S-70B Seahawk морнарички хеликоптери кои ќе бидат испорачани по 2009 година.